Firma během let rozšířila své podnikatelské aktivity na další oblasti mimo reklamní agenturu a potřebovala tyto složité vnitrofiremní procesy řešit. V této situaci se informační systém Money S5 jevil jako nejlepší volba. Uživatel uvítal individuální přístup, který řeší veškerou agendu od účetní, přes skladovou, e-shop, zakázkový systém a mnohé další procesy. Také zvládá větší množství současně přistupujících uživatelů a propojení čtyř poboček společnosti.
Yashica si přála jako další krok zprovoznit e-shop s reklamními předměty. E-shop www.najdudarek.cz jsme navrhli, napojili díky modulu Eshop4money connector na ERP Money S5, kde se vede skladová evidence, karty jednotlivých předmětů s veškerými informacemi a generují se objednávky. Současně se data synchronizují s daty jednotlivých dodavatelů. E-shop je napojen na webové stránky, www.heureka.cz, www.zbozi.cz a www.google.cz. V této oblasti je řešeno i napojení na Google Anaytics a Heureka API.
Postupně byly do firemních restauračních zařízení instalovány pokladní systémy, které jsou napojeny na Elektronickou evidenci tržeb. Současně byl spuštěn nový restaurační systém Conto.
V rámci dlouhodobé spolupráce řešíme veškerou správu informačních technologií a infrastruktury. Máme na starosti zálohování dat (StorageCraft, Acronis), dále správu serveru, nastavení a správu AD. V této oblasti firmě dodáváme Office 365 a centrální datové úložiště.
Díky tomu, že jsme si informační systém Money S5 vybrali na základě předchozího užívání Money S3 nebyl přechod pro naše zaměstnance tak složitý a obešel se téměř bez potíží. Naši zaměstnanci používají systém jako skutečný pracovní nástroj, ve kterém mohou mít díky funkci DMS všechny potřebné informace na jednom místě. Vedoucí jednotlivých středisek jsou nyní schopni okamžitě zjistit, v jakém stavu se nachází jednotlivé zakázky a kdy se předpokládá jejich dokončení. Rovněž oceňujeme sledování produktivity práce jednotlivých grafiků a výnosnosti zakázek. Tyto údaje si lze jednoduše vyfiltrovat bez nutnosti nějakých složitých procesů. Všechny podnikové agendy jsou vzájemně provázané a uživatelé ze všech poboček pracují nad jednou datovou základnou.
Ze strany dodavatele oceňujeme vstřícný přístup, časovou flexibilitu a ochotu věnovat se námi požadovaným funkcím, které jsme si přáli v systému využívat. V současnosti informační systém funguje a poskytuje přínosy tak, jak jsme si představovali na začátku celého projektu.
zkušeností
zákazníků
ERP instalací
ERP modulů
aplikací a webů
zkušeností
zákazníků
ERP instalací
ERP modulů
aplikací a webů