[vc_row content_placement=”bottom” el_id=”produkt_slider” css=”.vc_custom_1523473528520{background-color: rgba(255,255,255,0.01) !important;*background-color: rgb(255,255,255) !important;}” el_class=”uvod_center”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text el_class=”slider_nadpis_2″]

Datarios

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”9456″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Univerzální komunikační kanál mezi ekonomickými informačními systémy

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

Na začátku našeho projektu byla snaha o vývoj takového komunikačního kanálu, který by dokázal zjednodušit různé procesy, které probíhají mezi obchodními partnery. Naším záměrem je výrazně zvýšit efektivitu těchto procesů, snížit náklady a zkrátit časy nutné na takové operace.

Cílem vývoje je dosáhnout automatizace datových toků prostřednictvím integrované výměny a tím předcházet ručním a papírovým transakcím.

Projekt řeší možnost výměny dat mezi ekonomickými informačními systémy jednotlivých výrobců. Jedná se o zcela nový nástroj, který umožní subjektům komunikovat mezi sebou bez bariér, sdílet data, aniž by docházelo k jejich ztrátě způsobené chybovostí a nesourodým technickým řešením ERP systémů dostupných na trhu.

Každé papírové zpracování údajů s sebou nese náklady na materiál a obsluhu. U dokladů, které jsou obsáhlejší, je jejich zpracování velice časově náročné a nese s sebou vysoké riziko zanesení nepřesností. Zkrácení času na zpracování dat rovněž umožní zrychlit a zpřesnit další návazné firemní procesy, jako jsou např. výroba a obchod.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes” el_class=”process1 scroll_link” el_id=”vyhody”][vc_column][vc_column_text]

Výhody zavedení univerzálního komunikačního kanálu

[/vc_column_text][mpc_connected_icons content_preset=”_mpc_preset_2″ cols=”3″ gap=”15″ lines_number=”1″ lines_color=”#dd3333″ lines_weight=”2″ class=”process1″][mpc_icon_column border_divider=”true” border_css=”border-radius:20px;” padding_divider=”true” margin_divider=”true” title_font_color=”#444444″ title_font_size=”17″ title_font_line_height=”1.4″ title_font_transform=”uppercase” title_font_align=”center” title=”Úspora nákladů” title_margin_divider=”true” content_font_color=”#888888″ content_font_size=”14″ content_font_line_height=”1.5″ content_font_align=”center” content_margin_divider=”true” hover_background_color=”rgba(255,255,255,0.01)” hover_border_divider=”true” mpc_icon__icon=”fa fa-dot-circle-o” mpc_icon__icon_color=”#dd3333″ mpc_icon__icon_size=”25″ mpc_icon__background_color=”#ffffff” mpc_icon__border_divider=”true” mpc_icon__padding_divider=”true” mpc_icon__margin_divider=”true” mpc_icon__hover_icon=”fa fa-circle” mpc_icon__hover_icon_color=”#dd3333″ mpc_icon__hover_background_color=”#ffffff” mpc_icon__hover_border_divider=”true” mpc_icon__hover_border_css=”border-radius:50px;” mpc_icon__animation_loop_type=”callout.pulse” mpc_icon__animation_loop_duration=”500″ mpc_icon__animation_loop_delay=”1500″ mpc_divider__disable=”false” mpc_divider__width=”10″ mpc_divider__align=”left” mpc_divider__content_border_divider=”true” mpc_divider__content_padding_divider=”true” mpc_divider__content_padding_css=”padding-top:0px;padding-right:0px;padding-bottom:0px;padding-left:0px;” mpc_divider__lines_color=”#dddddd” mpc_divider__padding_divider=”true” mpc_divider__padding_css=”padding-top:3px;padding-bottom:3px;” mpc_divider__margin_divider=”true” animation_in_type=”transition.fadeIn” animation_in_offset=”100″ animation_in_duration=”300″ animation_in_delay=”0″ hover_padding_css=”padding:0px;”]

  • Úspora nákladů pro tisk papírových dokladů
  • Snížení potřeby ručního zadávání dat
  • Automatizace procesů
  • Zaručená investice díky používání standardizované technologie

[/mpc_icon_column][mpc_icon_column border_divider=”true” border_css=”border-radius:20px;” padding_divider=”true” margin_divider=”true” title_font_color=”#444444″ title_font_size=”17″ title_font_line_height=”1.4″ title_font_transform=”uppercase” title_font_align=”center” title=”Zvýšení efektivity” title_margin_divider=”true” content_font_color=”#888888″ content_font_size=”14″ content_font_line_height=”1.5″ content_font_align=”center” content_margin_divider=”true” hover_border_divider=”true” mpc_icon__icon=”fa fa-dot-circle-o” mpc_icon__icon_color=”#dd3333″ mpc_icon__icon_size=”25″ mpc_icon__background_color=”#ffffff” mpc_icon__border_divider=”true” mpc_icon__padding_divider=”true” mpc_icon__margin_divider=”true” mpc_icon__hover_icon=”fa fa-circle” mpc_icon__hover_icon_color=”#dd3333″ mpc_icon__hover_background_color=”#ffffff” mpc_icon__hover_border_divider=”true” mpc_icon__hover_border_css=”border-radius:50px;” mpc_icon__animation_loop_type=”callout.pulse” mpc_icon__animation_loop_duration=”500″ mpc_icon__animation_loop_delay=”1500″ mpc_icon__class=”linka_90″ mpc_divider__disable=”false” mpc_divider__width=”10″ mpc_divider__align=”left” mpc_divider__content_border_divider=”true” mpc_divider__content_padding_divider=”true” mpc_divider__content_padding_css=”padding-top:0px;padding-right:0px;padding-bottom:0px;padding-left:0px;” mpc_divider__lines_color=”#dddddd” mpc_divider__padding_divider=”true” mpc_divider__padding_css=”padding-top:3px;padding-bottom:3px;” mpc_divider__margin_divider=”true” animation_in_type=”transition.fadeIn” animation_in_offset=”100″ animation_in_duration=”300″ animation_in_delay=”0″ hover_padding_css=”padding:0px;”]

  • Informace jsou přenášeny v reálném čase, což urychluje zpracovávání
  • Vyšší přesnost a nižší chybovost, ke které by mohlo docházet při ručním zadávání dat
  • Sledovatelnost a možnost kontroly všech transakcí
  • Žádné mezery v integraci
  • Jednoduché ovládání, které zvládne i méně kvalifikovaný personál

[/mpc_icon_column][mpc_icon_column border_divider=”true” border_css=”border-radius:20px;” padding_divider=”true” margin_divider=”true” title_font_color=”#444444″ title_font_size=”17″ title_font_line_height=”1.4″ title_font_transform=”uppercase” title_font_align=”center” title=”Zdokonalení podnikových procesů” title_margin_divider=”true” content_font_color=”#888888″ content_font_size=”14″ content_font_line_height=”1.5″ content_font_align=”center” content_margin_divider=”true” hover_border_divider=”true” mpc_icon__icon=”fa fa-dot-circle-o” mpc_icon__icon_color=”#dd3333″ mpc_icon__icon_size=”25″ mpc_icon__background_color=”#ffffff” mpc_icon__border_divider=”true” mpc_icon__padding_divider=”true” mpc_icon__margin_divider=”true” mpc_icon__hover_icon=”fa fa-circle” mpc_icon__hover_icon_color=”#dd3333″ mpc_icon__hover_background_color=”#ffffff” mpc_icon__hover_border_divider=”true” mpc_icon__hover_border_css=”border-radius:50px;” mpc_icon__animation_loop_type=”callout.pulse” mpc_icon__animation_loop_duration=”500″ mpc_icon__animation_loop_delay=”1500″ mpc_divider__disable=”false” mpc_divider__width=”10″ mpc_divider__align=”left” mpc_divider__content_border_divider=”true” mpc_divider__content_padding_divider=”true” mpc_divider__content_padding_css=”padding-top:0px;padding-right:0px;padding-bottom:0px;padding-left:0px;” mpc_divider__lines_color=”#dddddd” mpc_divider__padding_divider=”true” mpc_divider__padding_css=”padding-top:3px;padding-bottom:3px;” mpc_divider__margin_divider=”true” animation_in_type=”transition.fadeIn” animation_in_offset=”100″ animation_in_duration=”300″ animation_in_delay=”0″ hover_padding_css=”padding:0px;”]

  • Zlepšení spolupráce mezi všemi obchodními partnery v různých společnostech
  • Transparentní procesy díky nepřetržitému toku informací
  • Vysoká kvalita informací pro plánování výroby, optimalizaci zásob, rychlou reakční dobu atd.

 

[/mpc_icon_column][/mpc_connected_icons][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”blok1″][vc_column][vc_column_text]

V první fázi projektu jsme se zaměřili na výměnu elektronických fakturačních procesů. Zasílání faktur přijatých a vydaných, ať už zastarale poštou, nebo např. PDF posílané e-mailem není dobře sledovatelné ani bezpečné.

Často se stává, že se faktura někde založí nebo ztratí a potom nastávají různé problémy se schvalováním nebo úhradou zmíněných faktur. Tím se proces výměny dokladů komplikuje a často stojí mnoho úsilí a času, dané doklady dohledat, nebo si zažádat o opisy a tím vznikají prodlevy v úhradách mezi obchodními partnery.

Jak už bylo výše uvedeno, univerzální komunikační kanál je tak nazýván proto, že je schopen komunikovat s různými ERP systémy.

Pro vás jsme jej pojmenovali „DATARIOS“

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”gray_cile slink”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Zaměření a cíle

Především malé a střední podniky

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Podporované systémy

  • Money S3
  • Money S4
  • Money S5
  • Pohoda

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”blok1″][vc_column][vc_column_text]

V další fázi je naplánován vývoj i pro další informační a ekonomické systémy, které pečlivě vybíráme.

Postup zpracování dokladů přes komunikační kanál

Spolupracující obchodní partneři, kteří mezi sebou mají měsíčně několik vzájemných dokladů a budou oba zaregistrování do komunikačního kanálu DATARIOS, si mohou automaticky vyměňovat doklady bez nutnosti další vzájemné komunikace.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes” content_placement=”middle” el_class=”onas_timeline gdpr scroll_link” el_id=”prubeh”][vc_column][vc_column_text el_class=”dotaznik_gdpr”]

Jak to funguje

[/vc_column_text][vc_column_text]

[historie post_type=”post” taxonomy=”category” filter_term_slug=”datarios”]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”blok1 slink” el_id=”vymena”][vc_column][vc_column_text]

Postup výměny dokladů

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Zaregistrovaný subjekt vystaví doklad na svého obchodního partnera ve svém ERP systému. Podle IČ partnera ve svém informačním systému zjistí, že partner je také zaregistrovaný uživatel a nabídne mu možnost výměny dat elektronicky.

Teď už není nic jednoduššího, než doklad vzít a poslat ho obchodnímu partnerovi přes komunikační kanál.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Doklad se automaticky přenese, náš zaregistrovaný subjekt již nemusí nikoho upozorňovat, pouze si může v tabulce přenosu zkontrolovat, zda si zmíněný doklad partner vyzvednul.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”blok1 scroll_link” el_id=”schema”][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Zjednodušené schéma toku dokladů

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_single_image image=”9412″ img_size=”full”][vc_empty_space][vc_column_text]

Po vyzvednutí dokladu ze systému může uživatel doklad rovnou zpracovat ve svém informačním systému, bez nutnosti přepisování. Odpadá složité přepisování dokladů a omezení chybovosti na minimum.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_single_image image=”9413″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”dalsi gray_cile slink”][vc_column][vc_column_text]

Další cíle

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

Rozšíření funkčnosti systému o další podporované ERP

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

Zapracování následných agend a funkcionalit

  • Zálohové faktury
  • Objednávkové doklady
  • Skladové doklady
  • Skladové karty (číselníky)

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

Komunikace s veřejnými portály:

  • Ares
  • Datové schránky

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” content_placement=”top” css=”.vc_custom_1523480699914{background-color: #ffffff !important;}” el_class=”gprd_3col scroll_link” el_id=”prinosy”][vc_column][vc_column_text]

Přínosy našeho řešení

[/vc_column_text][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_left”][vc_column_inner el_class=”obr_right” width=”1/6″][vc_single_image image=”9445″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Jednoduchost a rychlost zpracování účetních dokladů

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_right”][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Doklady se importují přímo do IS, odpadá nutnost přepisování faktur, zejména u dokladů s více položkami je to výrazná úspora času

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”9451″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_left”][vc_column_inner el_class=”obr_right” width=”1/6″][vc_single_image image=”9450″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Bez nutnosti tisku, úspora toneru a papíru a s tím související i ochrana životního prostředí

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_right”][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Archivace dokladů elektronicky dle platné legislativy

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”9449″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_left”][vc_column_inner el_class=”obr_right” width=”1/6″][vc_single_image image=”9448″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Přenos dat přes zabezpečené sítě, k vašim citlivým údajům nemá nikdo přístup

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_right”][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Neustále můžete monitorovat, co se s dokladem děje, jestli byl protistranou přijat a zpracován.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”9447″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner content_placement=”top” el_class=”row_left”][vc_column_inner el_class=”obr_right” width=”1/6″][vc_single_image image=”9446″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”5/6″][vc_column_text]

Doklady může zadávat i méně kvalifikovaná osoba – např. majitel malé firmy už nemusí nosit veškeré doklady účetní, může si je tímto způsobem přijmout sám. Účetní potom jen v systému doklad zkontroluje, případně upraví.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”blok1″][vc_column][vc_column_text]

Naše řešení umožňuje klientům automatizovat všechny fáze procesu fakturace. Nabízíme komplexní řešení pro efektivní zpracování elektronických dokladů od vytvoření ve formátu, který je zvolený pro odpovídají informační systém až po jeho zpracování obchodním partnerem. Zadavatel může proces celého přenosu sledovat, kontrolovat a mít přehled o fakturačních údajích, včetně přijetí dokladu protistranou.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”bg_color” el_class=”form_sluzby form_gdpr” el_id=”dotaznik”][vc_column][vc_column_text el_class=”dotaznik_gdpr”]

Zajímá vás DATARIOS? Obraťte se na nás!

 

[/vc_column_text][vc_column_text]

Klouda Dušan

*

Napište mi, ozvu se Vám obratem

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Zavřít menu