Společnost ZEBRA SYSTEMS s.r.o. je jedním z předních českých distributorů bezpečnostních IT systémů. To kromě jiného znamená, že se musí vypořádávat s velkým množstvím (často obsáhlých) faktur, které jí přicházejí každý měsíc. Dlouhou dobu všechny PDF faktury ručně přepisovala externí účetní do Money S5 – ERP systému, který firma používá. Často to byla až polovina její veškeré agendy. Pokračujte na webu datarios.cz
Společnost LOMY MOŘINA spol. s r.o. se zabývá těžbou a výrobou chemického vápence a stavebního kameniva. V současné době je objem výroby kameniva v celé společnosti cca 1,2 mil. tun ročně, z toho 0,7 mil. tun vápenců chemických a 0,5 mil. tun vápenců, klasifikovaných jako stavební kamenivo. Tuto těžbu zajišťují dva výrobní provozy – Mořina a Tetín. Pokračujte na webu datarios.cz
Společnost ČEZ Energetické produkty, s.r.o. se zabývá dalším zpracováním vedlejších energetických produktů v elektrárnách skupiny ČEZ. Řadu let řešila příjem a schvalování dokladů papírově – přijaté doklady se tiskly, schvalovaly a následně opět skenovaly a archivovaly v šanonech. To s sebou přinášelo samozřejmě spoustu práce i papíru navíc. Nemluvě o tom, že případné zpětné dohledávání dokladů bylo často prakticky nemožné. Pokračujte na webu datarios.cz
Společnost K-system.CZ pro nás zajišťuje vývoj a provoz mobilních aplikací pro www.tescomobile.cz a www.simple.cz a podpůrné webové stránky. Záleží nám, aby naši zákazníci měli správy svých účtů rychle po ruce. Uživatelé mohou velice rychle a jednoduše monitorovat a spravovat své služby. Každý má okamžitý přehled o čerpání, může dokupovat datové balíčky nebo online dobíjet kredit. Se správou aplikaci i zapracovaní dalších funkcí jsme velice spokojeni, a to stejné můžeme říct i o administraci našich webových stránek.
Realizace 2018 – 2020
Silnoproudé a slaboproudé rozvody pro knihovnu a parkovací dům
Skladová a výrobní hala Velké Meziříčí
Silnoproudé a slaboproudé rozvody.
LIDL Třebíč
Stránecká Zhoř – logistické centrum
Kompletní silnoproudé a slaboproudé rozvody v nákupních centrech Kaufland po celé ČR. Trafostanice, rozváděče, LED osvětlení, nouzové osvětlení, požární a evakuační systémy, systémy zabezpečení objektů, strukturovaná kabeláž a další technologie.
Velké Meziříčí, Brandýs nad Labem, Plzeň, České Budějovice
Silnoproudé a slaboproudé rozvody hotel Marriott.
Realizace 2016 včetně projektové dokumentace a revizí. Požární a evakuační systém. Kamerový systém
Od roku 2010 do dnes – Silnoproudé a slaboproudé rozvody v průmyslových a kancelářských objektech CTP po celé ČR. Následné elektrorevize, revize požárních systémů, nouzového osvětlení a další.
Brno, Pohořelice, Humpolec, Divišov, Praha, Teplice, Bor u Tachova
Silnoproudé a slaboproudé rozvody v průmyslových objektech Bidfood po celé ČR.
Bidfood Velké Meziříčí
Bidfood Planná u Českých Budějovic (skladový areál)
Bidfood Planná u ČB a Bidfood Chlumec nad Cidlinou
Slaboproudé rozvody pro office prostory nájemce IBM Slovenská republika. Realizace 2022 – 2023 včetně projektové dokumentace a revizí. Dodávka – Elektronická kontrola vstupu, zabezpečení prostor a kamerový systém.
Přestože se naše společnost zaměřuje především na podnikovou klientelu je ZŠ a MŠ Křižanov mezi našimi zákazníky zástupcem z oblasti rozpočtových a příspěvkových organizací. Pro školu zajišťujeme provoz serverového prostředí a správu nemalého množství pracovních stanic pro učitelský sbor a žáky. Je nutné si uvědomit, že školy jako je tato, které umožňují přístup k IT technologiím všem svým žákům vlastním účtem, často předstihnou v počtu uživatelů řadu firem. S příchodem Covidu jsme pomohli škole zvládnout tuto situaci vytvořením hybridního prostředí, kde část především komunikačních služeb, je provozována v cloudu. Pro učitelský sbor a žáky tak bylo snazší zvládnout výuku on-line formou. Jedním z posledních projektů, které jsme realizovali, bylo zapojení školy do projektu IROP s dodržením předepsaného standardu konektivity.
Společnost Rotana patří mezi naše typické zákazníky – výrobní firmy. Vyznačuje se však velkým zájmem o nové technologie a snahou automatizovat a optimalizovat celou řadu činností od těch administrativních až po výrobní. Velký význam je kladen na nutnost bezvýpadkového provozu výrobních technologií, a proto jsme zákazníkovi dodali a spravujeme serverové prostředí s vysokou dostupností. Protože jsou obráběcí stroje softwarově řízeny počítačem, je rovněž důležité v případě poruchy CNC obnovit výrobu neprodleně výměnou řídícího PC nebo výrobu přenést na jiný stroj. I zde se využívá centrální řízení servery a centralizované zálohování systému jednotlivých řídících PC. Nezbytná je spolupráce s třetími stranami / dodavateli software a výrobních strojů obvykle v cizím jazyce.
Rakouská společnost ADLER patří mezi skupinu našich zákazníků, kteří mají zahraničního vlastníka a vlastní IT oddělení v jejich centrále. Pro tuto společnost máme na starosti provozy v České republice i na Slovensku. Naším úkolem jsou dodávky a správa lokálních serverů na pobočkách, výstavba a dohled nad síťovým prostředím i péče o uživatele a jejich podpora. Podstatnou roli v těchto případech hraje síťové propojení v rámci podnikové WAN sítě a napojení lokálních zařízení do celopodnikových řešení v oblasti komunikačních technologií, informačních systémů a zabezpečení. Významnou roli hraje i schopnost našich IT pracovníků komunikovat s pracovníky IT oddělení v zahraničí v cizím jazyce.
Dodávky IT služeb pro společnost AGADOS, největšího výrobce přívěsných vozíků v ČR, jsme zahájili již v roce 2001 v jejím původním sídle. Společně s našim střediskem elektroinstalací jsme se v roce 2006 z pohledu IT prvků podíleli na budování slaboproudých technologií (EZS, CCTV, docházkový systém) v novém areálu v průmyslové zóně. Dodali jsme a neustále obnovujeme, spravujeme a rozvíjíme IT prostředí s datovým centrem s vysokou dostupností, využívající moderní metody virtualizace, zabezpečení a zálohování. Spravujeme také koncové stanice a jejich příslušenství a poskytujeme podporu jejím uživatelům. Koordinujeme dodávky softwarových řešení třetích stran, aby mohli zaměstnanci společnosti efektivně a pohodlně využívat výpočetní techniku pro svoji práci.
V našem oboru podnikání jsme si stanovili vysoké cíle. Abychom jich dosáhli, potřebovali jsme kvalitní nástroje. Jedním z nich byl ERP systém Money S5, který nám implementoval K-system.CZ. Vše proběhlo naprosto bez potíží. Nadále si necháváme programovat moduly přímo na míru, které nám podstatně ulehčují práci, šetří náš čas a dokonale ukazují výsledky našich provozoven.
V naší společnosti jsme požadovali komplexní dodávku IT od A do Z. Firma K-system.CZ nám dokázala nabídnout řešení ERP, dodávku pokladních systémů, webové stránky i správu a servis HW a sítí. Implementace a související práce proběhly naprosto profesionálně a my už jen využíváme veškeré výhody perfektně nastaveného řešení.
Naše firma v průběhu let rozšířila své podnikatelské aktivity a k tomuto jsme potřebovali i kvalitní informační systém. Protože jsme v minulosti používali Money S3, přechod na dokonalejšího „sourozence“ byl jasnou volbou. Money S5 nám implementoval náš dlouholetý obchodní partner, proto jsme ani nečekali výraznější potíže. V současné době vše funguje a poskytuje data, tak jak jsme si představovali.
Rozhodnutí změnit původní informační systém na profesionální ERP systém Money S5 bylo zásadním krokem, jak našemu stavebnímu holdingu zajistit efektivní a otevřený nástroj pro řízení rozsáhlé firemní agendy. Díky přístupu společnosti K – system.CZ v průběhu implementace bylo možné rozšířit standardní funkčnost dodávaného systému o administraci firemních procesů, které jsou z pohledu naší provozní praxe klíčové. Jejich kvalitní služby mohu jenom doporučit.
zkušeností
zákazníků
ERP instalací
ERP modulů
aplikací a webů
zkušeností
zákazníků
ERP instalací
ERP modulů
aplikací a webů